Posty

Wyświetlanie postów z luty, 2013

Moje Czebureki. Pycha :)

Obraz
Kochani tak wiem to nie mialbyc blog o kuchni i potrawach, aczkolwiek ktokolwiek mnie 
zna ten wie, ze gotowanie idzie ze mna w parze ;)
dlatego przedstawie kilka kulinarnych pysznosci :)

I tak dzisiaj podam przepis na moje Czebureki pyszne i sycace "pierozki" ktore sa smazone w glebokim tluszczu :)

A wiec Czebureki to rosyjskie pierogi z miesem smazone w glebokim tluszczu.

Oto co potrzebujemy :

3 szklanki maki ok.200ml jedna
1 szklanka letniej wody ok 60 St
2 luzeczki soli
2 jajka
50 g masla

Nadzienie:

1 lyzeczka soli
3 srednie cebule(drobno pokrojone w kosteczke)
czarny pieprz
woda
1 kg miesa mielonego 
olej do smazenia

A teraz zaczynamy :)

Make mieszamy z maslem dodajemy sol i wode i na koniec jajka. Wszystko razem zagniatamy.Jezeli nasze ciasto bedzie za bardzo sie lepilo dodajemy wiecej maki.Ciasto musi odchodzic od reki ale nie moze byc suche! 
Z ciasta robimy male kulki.Nastepnie walkujemy lub rozgniatamy kulki na cienkawe placuszki.


wszystkie skladniki na nasz farsz razem dodajemy do mis…

Dom pachnacy domowymi buleczkami :)

Obraz
Moj post mial byc calkiem inny aczkolwiek dzis od samego rana chodzil za mna zapach i smak pieczonego chleba nie moglam sie powstrzymac i wykonalam moje buleczki. Z tego wzgledu ze moj narzeczony pochlonal wiekszosc postanowilam polecic takie wlasnie buleczki na szybko :)

Moje bulki  pochodza z prostego i smacznego przepisu zaczerpnietego z www.http://gotuj.skutecznie.tv/

A oto przepis na 8 bulek :

500 g maki (u mnie to byla pszenna typu 650)
300 ml letniej wody
2,5 dag drozdzy
1 lyzeczka miodu
1 lyzeczka soli
opcjonalnie i według uznania własne dodatki:
- ja dodalam 3 duze lyzki siemia lnianego , 1 lyzka otrab , 3 lyzki pestek slonecznika oraz 1/2 lyzeczki czosnku w proszku , szczypta lubczyku ;) oraz ziol prowansalskich

mleko do posmarowania bulek

A teraz wykonanie:

Drozdze mieszamy z niewilka iloscia wody ( letniej ) i miodem do rozpuszczenia.
Do miski dodajmy make, sol i ewentualne wybrane dodatki. Dolewamy rozpuszczone drozdze oraz pozostala letnia wode i całosc mieszamy – najpi…

Ksiezniczka w bryczesach czas start!

Obraz
Witam na moim blogu, ktory nie bedzie zwyklym blogiem o modzie, to miejsce gdzie mozecie dowiedziec sie o rzeczach  ktore wlasciwie sie nie bardzo lacza ze soba aczkolwiek bedac "Tussi" jak najbardziej ida w parze. To blog o modzie i kosmetykach gdyz jak kazdej "ksiezniczce" ten temat jest bliski mojemu sercu.
 A dlaczego w bryczesach?
 Z zawodu jestem jezdzcem oraz instruktorem jezdziectwa moja olbrzymia pasja i milosc to konie i wszystko dookola nich zwiazane. Postaram sie Wam pokazywac miejsca oraz wszystko co ich dotyczy :) i z tym wlasnie lacza sie roznego rodzaju Vlogi i podroze.
Oczywiscie jest tutaj miejsce na przedstawienie moich pasji oraz zmaganiem sie z roznego rodzaju trudnosciami zycia oraz dzieleniem sie szczesciem.

Mieszkajac wiele lat za granicami Polski oraz wiecznie sie przeprowadzajac do roznych innych panstw jestem typowa Cosmopolitan i uwazam ze wszedzie jest moje miejsce gdzie mam swoich przyjaciol oraz pokrewne dusze. Pragne przyblizyc Wam …