Ksiezniczka w bryczesach czas start!


Witam na moim blogu, ktory nie bedzie zwyklym blogiem o modzie, to miejsce gdzie mozecie dowiedziec sie o rzeczach  ktore wlasciwie sie nie bardzo lacza ze soba aczkolwiek bedac "Tussi" jak najbardziej ida w parze. To blog o modzie i kosmetykach gdyz jak kazdej "ksiezniczce" ten temat jest bliski mojemu sercu.
 A dlaczego w bryczesach?
 Z zawodu jestem jezdzcem oraz instruktorem jezdziectwa moja olbrzymia pasja i milosc to konie i wszystko dookola nich zwiazane. Postaram sie Wam pokazywac miejsca oraz wszystko co ich dotyczy :) i z tym wlasnie lacza sie roznego rodzaju Vlogi i podroze.
Oczywiscie jest tutaj miejsce na przedstawienie moich pasji oraz zmaganiem sie z roznego rodzaju trudnosciami zycia oraz dzieleniem sie szczesciem.

Mieszkajac wiele lat za granicami Polski oraz wiecznie sie przeprowadzajac do roznych innych panstw jestem typowa Cosmopolitan i uwazam ze wszedzie jest moje miejsce gdzie mam swoich przyjaciol oraz pokrewne dusze. Pragne przyblizyc Wam zycie w roznych krajach widziane oczyma szalonej dziewczyny.

Pewnie powstana czasem rowniez bardzo osobiste posty w ktorych bede poruszac kontrowersyjne tematy dlatego prosze o wyrozumialosc oraz tolerancje i jak najbardziej zapraszam do dzielenia sie opiniami oraz dyskusja.

Na dzis to wszystko zatem witam i zapraszam do lektury mojego bloga oraz poznanie ksiezniczki w bryczesach ;)

fot.A.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

.