Handmade jest SEXY !!!

Uff przez ostatnie 2 tygodnie za oknami zawitala wiosna, choc wiem ze jeszcze wroci zimno oraz snieg niestety, to ciesze sie niesamowicie z cieplejszej pogody. Ach i to slonce oraz coraz dluzsze dni, cos niesamowitego. Czlowiek mysli juz o zmianie garderoby na wiosenna i oczywiscie szuka nowych idealow i pomyslow, oraz sledzi nowe nadchodzace trendy modowe oraz makijazowe (o tym w innym poscie) :)

Kiedy tylko temperatura sie podniosla tak od razu w mojej glowie zrodzily sie rozne pomysly. Zeby jednak zrealizowac choc jeden niezbedna byla "mala" pomoc. I tak w lutym wreszcie dotarla do mnie moja maszyna do szycia. 
Jest cudowna , oczywiscie juz moge spelniac sie jako szwaczka wlasnych projektow. Choc z drugiej strony oczyma wyobrazni widzialam stukanie i pukanie sasiadow oraz dziwne spojrzenia co to za chalasy. Otoz milo sie zdziwilam moja maszyna do szycia jest bardzo , bardzo cicha :)
Wreszcie moga zrealizowac sie moje projekty a pierwszy juz niebawem ;) na razie napisze tylko tyle ze jak dotad niespotkalam sie z tym pomyslem za czesto wiec bedzie hit :)

Oczywiscie nie myslcie sobie i nie martwcie sie nie przytylam tak bardzo ze kupno maszyny do szycia wybawi mnie od zakupow odziezy w sklepach hahahaha, ja uwielbiam shopping i nigdy z niego nie zrezygnuje. I czy to beda rzeczy dla koni czy dla mnie to jestem uzalezniona od zakupow !! 
Choc z drugiej strony szycie wlasnej odziezy i projektowanie jak najbardziej mnie kusi i wiem ze to dla mnie wyzwanie :)

Kazda maszyna do szycia ma za zadanie pomoc nam czyli skrocic czas wykonywanego projektu. Niewazne czy jest to maszyna Singer napedzana noznym mechanicznym pedalem czy calkiem elektroniczna maszyna. Jedno jest pewne ma nam pomagac i uprzyjemniac prace. W 1858 r Singer szukajac klientek wsrod bogatych kobiet opisywal maszyne do szycia jako przedmiot luksusowy i dodajacy elegancji wnetrz czyli jako przedmiot dekoracyjny rowniez.
Wiecej interesujacej historii maszyn do szycia mozemy znalezc na stronie werandy.pl 
  TUTAJ

Moim marzeniem jest oczywiscie maszyna Brother lecz jej cena jak dla poczatkujacej szwaczki ( choc wole nazwe szyjacej :) ) jest nieziemsko wygorowana. 
Tutaj mamy przedstawione maszyny tej marki TUTAJ

Jednak moja maszyna jest marki Lifetec md13343 i jak dla mnie jest doskonala. Posiada 53 programy szycia. Jest latwa w obsludze a przewde wszystkim nie przekroczyla 1000 zl :)

Dla porownania oto jedna z najstarszych maszyn od szycia oraz jedna z najnowoczesniejszych. Czy roznia sie az tak bardzo?


fot.Internet


fot.Internet


A oto moja piekna , nowa maszyna do szycia :)    

fot.KwB


A czy Wy rowniez kochacie Handmade? Ktora z dziedzin uwazacie za najbardziej interesujaca i tworcza?

Pozdrawiam i buziaki :*


Komentarze

  1. Moja babcia ma maszynę, która wygląda identycznie jak nr.1 :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Moj organizer :)